TREENINGUD

” Liikumine on üks selline eluoluline projekt, mille paljude liikumisspetsialistide arvates peab ette võtma iga inimene. Füüsiline heaolu on õnne alus. Iga valuaisting pärsib tavaliste toimetuste tegemise võimekust ja liikudes oma keha tundma õppimine aitab igast uuest valuilmingust kergemini jagu saada.” – Kaisa Marran

Stuudio pakub klassikalise Pilatese süsteemil põhinevaid tunde nii individuaalselt, duotunnina kui ka väikeses rühmas.

SOLO Individuaal 

Kõik individuaalsed tunnid toimuvad matil ja masinatel:  Tower /Reformer/Tool/Barrel, low-high Chair.  Individuaaltreeningu raames õpetame kasutama jõukeskme lihaseid ja Pilatese ühendusi ning tutvustame harjutusvara. Kõik selle eesmärgiga, et Sa endale trennis liiga ei teeks ja õpiksid treenima turvaliselt, oma nõrku piirkodi tugevdades ja pinges piirkondi pingest vabastades.

See terve keha treening on suunatud jalgade, käte, selja ja keha keskosa treenimisele kasutades erinevaid raskusi.

  • Tund keskendub keha keskosale ja vormib tervet keha.
  • Treening arendab kogu keha koordinatsiooni ja kontrolli ning suurendab alakeha rasvapõletust. Individuaaltundides õpid tundma oma keha nagu ei kunagi varem ja Sulle on abiks eksperdist treeneri õpetused.
  • Eesmärgiks on, et Sa omandaksid kõik Pilatese seadmed ja saavutaksid läbi selle programmi oma eesmärgi.
  • See tund on kõige efektiivsem võimalus näha ja tunda oma kehas erinevust, samuti saad Sa väga palju personaalselt lähenemist.
  • Treeningu põhialus on individuaalne treenimine lähtuvalt iga võimleja keha ja meele vajadustest, eeldustest ja võimetest.
  • Rütm ja tempo valitakse ning luuakse treenijast lähtuvalt, mida omakorda saab kõige paremini teha individuaalselt. Individuaaltunnis kastutatakse alati treenijast lähtuvaid Pilatese harjutusi, seadmeid ning väikevahendeid.
  • Õpetaja valib juhendatava jaoks oma teadmiste- ja oskustepagasist välja parimad võimalikud harjutused ja vahendid.

DUO MAT session Kohandatud Pilatese trenn kahele, mis on nagu privaattund, aga Sa saad seda jagada oma sõbra, partneri või kolleegiga.

Miks on DUO session kasulik?

• Rohkem motivatsiooni tagab paremad tulemused. Partneriga trenni tehes on motivatsioon kõrgem ja uurijad on leidnud, et paarina trenni tehes on kaalukaotus suurem.

• Selles tunnis Sa säästad raha, aga saad siiski Pilatese instruktorilt individuaalset tähelepanu.

• Vähendab stressi. Me kõik oleme väga hõivatud, aga selles tunnis on võimalik olla koos oma partneriga või lähedase sõbraga, et nautida ühist aega. Mõlemad inimesed tunnevad pärast vähem stressi ja pole nii ärritunud. Nad lahkuvad stuudiost rõõmsatena ja puhanuna. Kes peaks selles osalema? Kui Sa ei saa endale lubada privaattundi, aga tahad kogeda integreeritud trenni kõikidel klassikalistel Pilatese seadmetel? Kahekesi on soodsam, aga kasu on sama (või isegi suurem). Lihtsalt leia omale trennikaaslane – sõber, abikaasa, kolleeg. See on lõbus ja efektiivne. Nõuanded Kindlasti veendu, et Sinu kaaslaseks oleks pühendunud sõber/partner. Kui tema ei saa tulla või tühistab tunni, siis pead ka Sina tühistama või maksma privaattunni hinna. Riietu korrektselt (st trenniriided, mis on ümber keha), siis sinu treener näeb, kui Sa vigu teed ning Saab sind parandada.

RÜHMATUNNID  

UUS! Kuidas parandada lapse rühti 

Tänapäeva lastel esineb tihti rühiga probleeme – küürakus, nõgus rindkere, väsivad kiiresti – kõik need nähud on lülid ühest tervikust. Lapsed viibivad kaua istumisasendis koolis ja huviringides.

Regulaarsed treeningud „Laste Pilates“ õpetavad lapsi liikuma teadlikult, parandavad rühti, painduvust ja vastupidavust. Tunnid toimuvad kaasahaaravas vormis lastele.

Minu poole pöörduvad koolilaste emad murega: „Mulle tundub, et minu poeg on küürakas“ või „Tütar tahab liikuda, aga ei taha võistelda“ või „Minu pojal on lampjalgsus“. On hea, kui lapsed kasvavad teadliku suhtumisega oma keha arengusse ja teadliku hoolitsusega oma keha eest. Lapseeas kujunevad harjumused kiiresti.

Lugupeetud lapsevanem!

Ootame lapsi vanuses 9 – 14 eluaastat tutvuma „Laste Pilates“ treeningutega Toila SPAs / kabinet 205.

Neljapäeviti kell 17:30. Ühes grupis kuni 10 inimest.

Hind;

18. oktoobril külastus tavahinnast 50% soodustust (pakumine kehtib üks kord)  3 €

  • 1 treening 6.50 €. Kehtivus 1 kuu.
  • 10 treeningut 50 € Kehtivus 3 kuud.

Pilates MAT F & Props  (Foundational/algtase) . Baastasemel Pilatese treening eeldab sõnavara, põhiharjutuste ja kehaasendite tundmist. Treeningute käigus tekib arusaam harjutuste järjekorrast, hingamistehnikatest ja terviklikust treeningsüsteemist. Baastreeningus tehakse ettevalmistavaid harjutusi tasemele. Tunnis tutvustatakse kõike seda, mida Sa pead teadma, et saada Pilatese tundides hakkama. Tund valmistab Sinu keha Pilatese tundideks ette – õpetab tundma lihaseid, mis peavad tööd tegema, aitab vabastada pinges piirkondi, tugevdab südame veresoonkonda, parandab liigesliikuvust, ning arendab tasakaalu ja kordinatsiooni. Tunnis kasutame ka väikevahendeid (kummilint, vahtplastist rullid, pallid, pilatese rõngas, pulk)Baastasemel Pilatese matitreeningut nimetatakse Pilatese koolkonnas sageli ka PRE-Pilates treeninguks.

MAT L1 & Props arenemiseks. Osalemiseks peavad olema võetud esimesed individuaaltunnid stuudios, sobib ka kergemat ja lihtsamat treeningut soovivale Pilatese harrastajale. Pilates MAT L1 Kesktaseme tund, kus sooritame Pilatese põhiharjutusi kindlas järjekorras ning teeme vähem baasharjutusi. Tund on intensiivne ja tempokas. Kulutame vähem aega kehaasendi seadmisele ning keskendume põhiharjutuste sooritamisele ja sujuvusele. Kavas on 25-30 põhiharjutust, mille sooritamiseks on tihti abiks erinevad võimlemisvahendid.

Pilates MAT L1, L2& Props  Edasijõudnute tund neile, kelle taseme MAT L1 harjutuste sooritus vastab kõigile Pilatese printsiipidele. Harjutused lähevad raskemaks ja tunni intensiivsus suureneb. Kokkupuutepind matiga väheneb – harjutame vastutöötamist maakülgetõmbejõule.

Pre/Postnatal (Pre- ja postnatal ehk sünnituseelne- ja sünnitusjärgne ) Pilates sobib suurepäraselt ka raseduseaegseks treeningprogrammiks. Pilatese harjutused tugevdavad alakeha-, vaagna- ja seljalihaseid – ehk teisisõnu lihaseid, millele langeb suurim koormus lapse kandmise ajal ning sünnitamisel. Tugev selg ja hea rüht vähendavad vigastuste või seljavalude tekkimise ohtu, harjutused ei nõua liigset pingutamist ning paranenud vereringe ja ainevahetuse tulemusena saab ema kõhus olev beebi paremini kätte hapnikku ja vajalikke toitaineid. Hingamistehnika rahustab ja annab rahulolutunde, treening ei väsita, vaid pigem tõstab energiataset – kui ema on õnnelik, on ka laps õnnelik. Seega sobib Pilates kindlasti rasedatele ning aitab ühtlasi sünnitusjärgselt taastada füüsilist vormi ja enesetunnet. Tunnis on abiks klassikalise Pilatese maagiaringid, vahurullikud, suured ja väikeses pallid ning raskused. Selle tunni põhi eesmärk on teha turvalisi ja efektiivseid Pilatese harjutusi, mis on loodud spetsiaalselt, võttes arvesse kiireid muutusi, mis toimuvad meie kehas raseduse ajal – vähendada paistetust, säilitada tugevust, toonust ja painduvust. Harjutused sobivad väga hästi ka peale keisrilõiget. Kui sa ei tea, kuidas alustada, soovitame personaaltunde Tower/Reformer/barrel, low- high chair. Lapse saamine on fenomenaalne füüsiline vägitegu, mis kõigest 9 kuuga muudab sinu keha väga palju. Hoolimata sellest, kas sa oled praegu rase või just sünnitanud, on värskete emmede kogukond väga julgustav ja toetav. Tund keskendub vaagnapõhjalihaste tugevdamisele ning sellele, et jalad, käed ja selg oleksid tugevad ja toonuses samal ajal kui sa ise oled endiselt painduv ning hingamine on rahulik. Võistluse võidab aeglane ja stabiilne.

 

Rühma- ja individuaalundidesse registreerumiseks külasta ⇒ TUNNIPLAAN